آیت‌الله نوری‌همدانی: کثرت کاندیداها مردم را سرگردان می‌کند
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت خانه و آدرس omid55135.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 152841
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


استخاره آنلاین با قرآن کریم

 
 
نویسنده : امید طحانی
تاریخ : برچسب:کثرت کاندیداها,آیت‌الله نوری‌همدانی,,

 

آیت‌الله نوری‌همدانی: کثرت کاندیداها مردم را سرگردان می‌کند

آیت‌الله نوری‌همدانی با انتقاد از کثرت کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: تعدد کاندیداها مردم را در انتخاب اصلح دچار سردرگمی می‌کند.

این مرجع تقلید در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، مساله ریاست جمهوری را یکی از مهمترین مسائل روز دانست و با بیان این‌که «مردم برای انتخاب اصلح نباید دچار حیرت و سرگردانی شوند» اظهار کرد: تاکنون افراد زیادی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند که تعدادشان خیلی زیاد است.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: تعدد نامزدهای ریاست جمهوری، مردم را سرگردان می‌کند؛ کاندیداها باید از میان خود یک الی دو نفر را برگزینند؛ چرا که جریان انتخابات ساده نیست.

این مرجع تقلید، انتخابات آینده ریاست جمهوری را از حساس‌ترین دوره‌های انتخاباتی دانست و تاکید کرد: مردم رییس‌جمهوری می‌خواهند که ولایت‌مدار، قاطع، مدیر و مدبر و دارای سابقه درخشان باشد.

وی با بیان این‌که «توصیه حوزه علمیه به نامزدها، برگزاری جلساتی برای انتخاب یک یا دو کاندیداست» تصریح کرد: حوزه به همه کاندیداها توصیه می‌کند کریمانه و متواضعانه از بین خود فردی که شرایط لازم را داشته باشد و بتواند حماسه سیاسی خلق کند، انتخاب و معرفی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، افزود: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حماسه می‌آفرینند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: